ELS ALUMNES ENS PRESENTEM

 


ENS PRESENTEM



1.Josep

Tinc 19 anys.

M'agraden molt els cotxes i també els tractors.

M'agrada jugar al futbol.

Visc al camp i tinc molts animals.

Tinc 2 germans.



2.- Alex.

Tinc dinou anys.

Visc a Eivissa.

M’agraden molt els avions, jugar una mica a futbol i quedar amb els amics.

Sóc de tots els equips de futbol com el Inter i la UDE.

En un futur vull ser pilot, però de moment estic en una FPBE de Cuina i Restauració.

En el meu temps lliure, simuló ser un pilot per què ser pilot és la meva afició preferida.

Tinc tres cases i a una casa de camp tinc animals.


3. Jessenia

En dic Jesenia i tinc 17 anys.

M`agrada molt ballar ,cantar i sobretot fer esport.

Els meus esports preferits són el basquet i el bàdminton, però també m’agraden altres esports.

M’agrada la música, com el pop i algunes de regeaton.

El que no m’agrada són les pelis de por.

També m’agrada muntar amb bici o quedar amb els meus amics.

Fer gimnàstica a casa és una altra de les meves aficions .

 El que més m’agradaria es poder viatjar a Anglaterra o Paris ,

o sinò a les Balears  per poder conèixer Mallorca  o Menorca.

També m’agradaria anar  a altres paisos per poder conèixer eel món .

També m encantaria poder passar més temps junts amb la meva família  i  anar amb ells a molts llocs, com a restaurants, al parc o a passejar.




4. Maria

Em dic Maria i tinc 17 anys.  Visc a Eivissa al camp amb els meus pares, el meu germà i els meus cans i gats. 

M’agrada passejar per la ciutat amb la meva mare.

El meu animal preferit és el ca. 

Gaudeix molt quan estic amb els meus animals i passejo amb ells.

La música que més m’agrada és el regeaton.

Tinc un germà que es diu Pere i m’agrada molt estar amb ell.

M’agrada molt passar temps amb la meva tia i la meva madrina

que es diu Marisa.



5.Nicole

Em dic NICOL i tinc 16 años

M'agrada estar amb els meus cosins i el meu papito, que es el meu guelo

Tambe m'agrada anar a la pista de voleibol i jugar. Veig séries i m’agrada escoltar música de reggaeton.

Visc amb la meva mare i la meva germana que te 4 anys.

M agrada riure i sempre amb la meva mare i la meva família.



6..Miguel

Me llamo Miguel Angel y tengo 18 años.

Nací en Colombia pero hace muchos años que vivo en Ibiza.

Me gusta mucho jugar a fútbol.Juego con el equipo Inter de ibiza y , a veces, viajo a otras ciudades para  jugar con otros equipos.

 En mi tiempo libre suelo salir con los amigos, ver películas de acción y  escuchar música.

En casa somos muchos: mis padres , mis tíos, mi hermano y mi perrito Toby.

 Siempre que puedo viajo a Colombia para ver a mi familia y disfrutar del País.




7. Mauri

Em dic Mauricio però tots em diuen Mauri.

Tinc 16 anys i he nascut en Múrcia, pero visc en Eivissa.

Visc en una casa amb la meva mare i amb el meu gat

que es diuLeo

Des de petit, quan tenia 6 anys, vaig patir d una insuficiència

renal la qual va fer que els meus ronyons deixaren de

funcionar . Vaig haver d estar anant al hospital tota la meva i

nfància on he tingut que estar anant a biopsies i etc.

Per aixo, no he pogut relacionar me molta amb la gent i

per tant, he estat tot sol.

En plena pandèmia em van fer trasplantament de ronyo,

perquè els meus ronyons ja no funcionaven i ara ja estic bè

i feliç.

M,agrada la nova vida que tinc ara amb el meus amics nous

como Jesenia, Alex, Alfonso, etc.

M,agrada fer moltes coses com jugar a la meva tablet,

j ugar amb el meu gat, passar-lo bè amb el meus amics.

I el que no m,agrada es que no es burlin de mí i que el

meu gat li faci mes cas a la meva mare que a mí.

Ara, després de les errades que he comes, he après

moltes coses, sobretot que ja no molestare mai

mes al meu amic Alex  



8,. Alfonso





Comentaris